27 tm 29 juli allemaal

29 juli 2022 - Guillestre, Frankrijk

Woensdag is Klaske nog steeds moe. Het gaat gelukkig wel beter.

20220727_100047

Echt veel doen zit er nog niet in.

Rik en ik lopen 's ochtends een tochtje vlak bij de camping (tot halverwege Risoul) en 's middags bij Risoul station op 1850 m hoogte. Daar lopen we een mooie route over een sneeuwschoenwandelpad.

We eten een crêpe op een terras en gaan dan weer naar de camping. Klaske is bezig haar spullen te verzamelen voor haar interrailreis die morgen gaat beginnen.

20220729_092857

's avonds gaan we uit eten bij een pizzeria. De bediening is zeer onbeschoft. De pizza is wel lekker.

Donderdag zetten we Klaske op de trein. Haar grote avontuur gaat beginnen. Wij rijden door naar Tallard. Een plaatsje met een mooi kasteel. Helaas mogen we er niet in. We hadden moeten reserveren. We hebben een wandeling door het park gemaakt.

Op de terugweg kwamen we langs het meer van Serre Poncon. Dit stond zeker 10 m lager dan 7 jaar geleden. Het is hier erg droog.

20220729_115629

We hebben regelmatig contact met Klaske omdat haar reis net niet helemaal past en zij strand in Genève ipv Berlijn.

Vrijdag slaapt Baukje lekker uit en Rik en ik lopen een tocht in Molines en Queyras.

Daarna regende het en hebben we een beetje gelezen.

1. Nanda de Boer:
    29 juli 2022
    Heerlijk om van jullie te horen. Een pracht reis. Hier blijft alles het zelfde maar fietsen en markten is ook wel leuk. Hoor graag van jullie ook over Klaske.
  2. Nanda de Boer:
    29 juli 2022
    Wat is dat nu met die jeuk benen. Heb ik iets gemist.hoe kwam je er aan. En is het nu over???. Hoor es graag.